martes, 7 de febrero de 2012

Homes de bé: 25 Coliflors (Homenatge a Baudelaire)

Al menys dos colps al dia
em pregunte
si sóc viu, o masover.

---------------------------

Quan em minven les mans
tremolo, i m'adormo

---------------------------

Diràs que les jaquetes
són una armadura
per a protegir-se
de les favades asturianes.

---------------------------

Qui ha dit que les cames
no siguen torres?

---------------------------

Volies dir-ho; no podies
volies pensar-ho; no podies
volies confessar-ho; no podies
i vas voler morir-te
i per desgràcia
vas encertar.

---------------------------

Com ningú et responia,
ho vas admetre;
a fi
i efecte.

--------------------------

El preludi és el següent :
TENS FAM?

----------------------

Tres-cents seixanta-cinc dies a l'any t'he estimat.
Oh!, aresta del moble de damunt del meu repós
que m'acaricies quan desperte, carinyosament.
( i al meu front)

----------------------

Tal vegada, Tirant fos viu
seria valencià?

----------------------

Certament, escriure amb una branca de pi
és tot un repte.

----------------------

L'agost està agust?

----------------------

El conjunt de punts
que formen una recta
d'ací a Castelló,
fa fàstic.

----------------------

Una gran veritat
és que les estrelles
tenen nom;
Encara pitjor és el fet
que et violen.

----------------------

Cada volta que jo escrivia
em pesaven més les mans
i els peus, i les mans,
i les cames, i les mans,
i les escales de puteria.

-----------------------

Aleshores vares dir:
Tinc fred, o sóc homosexual?

No hay comentarios:

Publicar un comentario